Načini plaćanja, uvjeti isporuke i povrata - Brlog pivovara
logo-mali
heder-pozadina-politika-povrata

Načini plaćanja, uvjeti isporuke i povrata

Ovi Uvjeti isporuke i preuzimanja određuju uvjete za ispunjavanje narudžbi za proizvode kupljene u našoj internetskoj trgovini. Ovi uvjeti odnose se na opće Uvjete poslovanja koji su ključni dio ugovora o kupnji na internetu, a kupac je suglasan s njima.

NAČINI PLAĆANJA

Opcije plaćanja koje nudimo su:

Sigurno plaćanje karticama putem Stripe
Uplata na račun

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite Stripe – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

stripe osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u Stripe platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima Stripe sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. Stripe zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Stripe sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost Stripe sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

 

metode-placanja

ISPORUKA I OSOBNO PREUZIMANJE

Obično se predmeti šalju dan nakon potvrde narudžbe na internetu ili što je prije moguće. Nakon otpreme predmeta kupcu šaljemo obavijest.

Naša usluga dostave isporučuje većinu paketa u roku od nekoliko radnih dana od obavijesti o otpremi. Kupac može provjeriti status narudžbe na svom korisničkom računu u našoj internetskoj trgovini.

Kupce putem e-maila obavještavamo o mogućim dužim rokovima isporuke ili nedostupnim predmetima. U slučaju da kupcu duže vrijeme isporuke ne odgovara, kupac nas može obavijestiti, a mi ćemo predmet ukloniti iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim.

Pridržavamo pravo narudžbu podijeliti u nekoliko pošiljaka zbog različitih stanja dostupnosti predmeta iz narudžbe. Naručene predmete možemo poslati sve odjednom ili djelomično, a u tom slučaju dostavit ćemo ih u nekoliko pošiljaka. Za djelomičnu dostavu, odmah ćemo vam poslati predmete koji su na zalihi, a ostatak čim budu dostupni. U svakom slučaju, samo jednom ćemo naplatiti troškove dostave.

Ako odaberete način plaćanja uplata na bankovni račun, isporuka može biti odgođena, jer narudžba ide u obradu tek nakon primitka uplate na naš bankovni račun, a ne nakon potvrde narudžbe.

Troškovi dostave mogu ovisiti o veličini i težini paketa, kao i vrijednosti narudžbe. Cijena dostave unutar grada Zadra jest 2,65 EUR / 20 HRK. Cijena DPD dostave je 6,64 EUR / 50 HRK unutar grada Zadra i Republike Hrvatske. Za narudžbe iznad 50,43 EUR / 380 HRK dostava je besplatna.

O trošku isporuke za vašu narudžbu bit ćete obaviješteni u postupku slanja narudžbe u našoj internet trgovini.

Dostavu vrši kurirska služba (IN Time, Overseas express, GLS, UPS),  a broj za praćenje dobiva se nakon slanja. 

Proizvode možete također pokupiti sami u našoj pivovari na adresi:

Brlog zadružna pivovara

Andrije Hebranga 6

23000  Zadar

Radnim danom od 9:00 – 17:00 sati.

Moguće je i osobno preuzimanje kupljenih predmeta. Preuzimanje je moguće svaki radni dan od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 h. Kupljeni predmeti čekaju na preuzimanje najviše 30 dana od obavijesti o narudžbi spremnoj za preuzimanje. Javljanje osobnih usluga moguće je na adresi naše tvrtke:

Brlog zadružna pivovara

Andrije Hebranga 6

23000  Zadar

POLITIKA POVRATA

Kupac koji naručuje proizvode iz Brlog internetske trgovine, dostupne na https://brlog.hr (u daljnjem tekstu: web stranica), može se odlučiti na povlačenje iz ugovora o kupovini iz bilo kojeg razloga tako da obavijesti prodavača Brlog zadružna pivovare redovnom poštom ili e-poštom: info@brlog.hr da se povlači iz ugovora, a najkasnije 14 dana od prijema proizvoda (aka „razdoblje ukidanja“). U slučaju povlačenja u roku od 14 dana od primitka, kupac nije dužan navesti razlog za odustajanje.

Potom, u roku od 14 dana od prijave, roba mora biti poslana u istoj količini i neoštećena prodavaču na sljedeću adresu:

Brlog zadružna pivovara

Andrije Hebranga 6

23 000, Zadar 

Hrvatska

Čak i ako se roba vrati u roku od 14 dana od primitka robe, to će se smatrati kao obavijest o otkazivanju kupnje. Vraćamo sva izvršena plaćanja kupcu u roku od 14 dana od primitka poruke i bez zahtjeva kupca.

Kupac mora jasno izvijestiti prodavatelja o odustajanju od ugovora. Izjava o povlačenju mora biti poslana u roku koji je određen za povlačenje (14 dana od primitka proizvoda). Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka dostavljena na vrijeme.

Troškove vraćanja robe snosi kupac. Vraćena roba mora biti neiskorištena, neoštećena i u originalnom pakiranju. Kupac mora uz povratnu pošiljku priložiti kopiju računa.

Kupac može prodavaču podnijeti žalbu na kupljene proizvode ako proizvodi nemaju svojstva predstavljena od strane prodavača, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način različit od narudžbe kupca. Kupac se na ovaj način može žaliti na proizvode u roku od 14 dana od kupnje i zatražiti zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za greške.

U slučaju pritužbe, kupac može sukladno zakonskim ograničenjima zatražiti zamjenu predmeta, njihov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, prodavatelj zadržava pravo naplate najamnine po trenutnom cjeniku za razdoblje u kojem je robu koristio kupac, ali ne više od tržišne vrijednosti smanjene tijekom uporabe i za uporabu predmeta.

Kupac može vratiti reklamiranu robu osobno ili poštom ovisno o dogovoru s prodavateljem. Ne postoji način povrata na naš trošak. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

U slučaju da je paket fizički oštećen, pokazuje znakove otvaranja i nema sadržaja, kupac mora pokrenuti postupak žalbe s dostavnom službom koja se koristi za isporuku njegove robe.

Ako nam kupac pošalje informaciju o incidentu mi ćemo mu objasniti daljnji postupak žalbe s dostavnom službom. Za prijavu štete potrebno je zadržati originalno pakiranje i zaštitu (paket je u istom stanju kao što ste ga primili bez ikakvog dodavanja, uklanjanja ili izmjene), a zatim dostavnom službom pripremiti zapisnik o oštećenoj pošiljci. 

Za reklamaciju je potreban i račun. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da se prigovor riješi u najkraćem mogućem roku.

Važne upute:

Prilikom vraćanja predmeta morate priložiti kopiju računa.

Adresa prodavača za povrat je:

Brlog zadružna pivovara

Andrije Hebranga 6

23 000, Zadar 

Hrvatska

Ako je paket poslan poštom ili dostavnom uslugom, morate zatražiti i popuniti oštećeni dokument o pošiljci zajedno s njima.

Preporučujemo da koristite uslugu dostave koja omogućava praćenje pošiljke i pripremu robe na pravilan način za prijevoz (sigurno pakiranje).

Troškove slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Ako želite koristiti garanciju, proizvodi će brže biti popravljeni ako garanciju koristite izravno od proizvođača ili ovlaštenog servisa.

Ako imate dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na info@brlog.hr.