Najčešća pitanja - Brlog pivovara
logo-mali
Kako mogu znati kada će stići moja pošiljka i kako je mogu pratiti?

Pakete dostavljamo unutar dva radna dana putem dostavnih službi. Mora se uzeti u obzir mogućnost raznih izvanrednih situacija koje bi mogle utjecati na to da Vaš paket ne stigne na vrijeme. Iz razloga što ne možemo apsolutno garantirati pravovremenu isporuku ne nudimo opciju dostave u određeno vrijeme.

Čim za Vaš paket naručimo prikup od strane dostavne službe, na mail iz adrese za naplatu Vam stiže obavijest s brojem paketa s kojim svoju narudžbu možete pratiti.

Koliko iznosi trošak dostave?

Dostava za Zadar (poštanski broj 23000) iznosi 2,65 eura, za ostatak RH dostava pkurirskom službom iznosi 6,64 eura, a paketna dostava preko 50,43 eura je besplatna. Za distribuciju paleta i većih količina je potrebno obratit se na info@brlog.hr.

Kako reklamirati paket koji je stigao oštećen?

Ukoliko po zaprimanju paketa utvrdite da je sadržaj oštećen obavezno uslikajte štetu i pošaljite nam na info@brlog.hr. Imajte na umu da se šteta mora odmah prijaviti kako bi naš ugovoreni prijevoznik mogao reagirati. 

1. ŽELIM PAKET PIVA POSLATI KAO POKLON, KAKO MOGU BITI SIGURAN/A DA U NJEMU NEĆE STIĆI I RAČUN?

Sve račune šaljemo isključivo putem email adrese.

Koji paket predlažete za poklon totalnom pivskom laiku?

Uvijek preporučimo da se počne s klasikom, tako da mi obično nudimo ziherašku kombinaciju 15 Plavuša + 5 Majstorica (special edition piva) za okušat se u malo ekstravagantnijim okusima. 

Mogu li svoju narudžbu doći preuzeti osobno?

Da! Pivo se može podići u pivovari na adresi Andrije Hebranga 6 Zadar. Informacije o radnom vremenu možete provjerit na Google profilu.

Zanima me proizvod koji više nije na zalihi, kako ga mogu naručiti?

Vrlo često imamo u ponudi sezonska piva koja proizvodimo u malim količinama, ako nam pošaljete upit javimo kad nam je opet u planu.

Želim personalizirati svoju narudžbu, nudite li tu uslugu?

Naravno! Dapače, podržavamo svaku inicijativu.  Za personalizaciju već nudimo opcije u samom web shopu, a u slučaju da imate ideju koja nije navedena, kontaktirajte nas na info@brlog.hr i mi ćemo se potruditi da je ostvarimo.

Uz paket možemo dodati i ručno pisnu poruku/čestitku. Pošaljite nam tekst ili natuknice o osobi i/ili prigodi pa ćemo mi osmisliti tekst za vas.

Nudite B2B suradnju?

Ukoliko ste zainteresirani za suradnju, javite nam se na info@brlog.hr i pridužite se mnogobrojnim kafićima/restoranima/maloprodajnim lokacijama koji drže naše pivo.

Možemo li doći u obilazak pivovare?

Može! Volimo da su ljudi zainteresirani za naš rad i rado vas provedemo po pogonu, nudimo organizirane ture sa i bez predavanja. Potrebno se prethodno najaviti na info@brlog.hr

Želim si naručiti mystery box ali ne želim da sadrži jednu vrstu piva, da li je to moguće negdje naznačiti?

Apsolutno! U napomenu pri narudžbi nam ostavite svoje želje, uvijek ćemo se potruditi ispuniti Vam ih, a ukoliko nećemo biti u mogućnosti, u najkraćem roku Vam se povratno javljamo da nađemo savršeno rješenje za Vas.

Završila sam svoju narudžbu i sada želim nešto izmjeniti, mogu li i kako?

Naravno! Javite nam se na mail info@brlog.hr i naša služba će Vam pomoći da korigirate svoju narudžbu. Treba voditi računa da korekcija bude što brža jer radimo punom parom na što prijoj otpremi.

Želim naručiti jako veliku količinu, da li je to moguće i kako?

Moguće je. Pošaljite nam upit s Vašim zahtjevom na info@brlog.hr  i poslat ćemo Vam ponudu.